Реклама на добавки

Добавките и лекарствата без рецепта (OTC) могат да бъдат рекламирани свободно до крайни клиенти, но при спазване на важни условия.
Рекламни материали за добавки и OTC лекарства (без рецепта)
трябва да спазват следните изисквания:
- Съдържанието на рекламните материали за добавки и OTC лекарства трябва да бъде коректно, научно обосновано и недвусмислено
- Да не се твърди, че продуктът е без странични ефекти или е по-добър от друг без доказателства
- В рекламните материали за лекарства и добавки е забранено е използването на образи на лекари, актьори с бели престилки или изказвания от "пациенти", симулиращи излекуване
- Позволени рекламни материали за лекарства и добавки са брошури, дисплеи в аптеки, флаери, интернет и телевизионни реклами
- Възможно е участие в кампании за здравословен начин на живот, стига да не се насърчава самолечение